czwartek, 2 maja 2019

EVENT: BIAŁE KRÓLESTWO

Uwaga! Ten event zaczyna się wcześniej niż nasz czas watahowy, ponieważ ma obszerną fabułę.
Datę zakończenia szacuję na 30 czerwca 2019.

Listopad 2023 - luty 2024
Suzanna czując, że wilkom zaczyna doskwierać zimno, a dość losowe lądowanie w nieznanych miejscach przyczynia się do zwiększania niezadowolenia w stadzie. Podejmuje decyzję o skręceniu w kierunku Białego Królestwa, stolicy wszystkich okolicznych watah. Stało się to poniekąd w tajemnicy, bo wilki z niemałym zaskoczeniem postawiły pierwsze kilka swoich kroków w kierunku bram Białego Miasta, nie sądząc, że kiedykolwiek będzie im dane znaleźć się w podobnym miejscu.
Białe Królestwo ma swoje centrum na terenach, dookoła których jest woda oraz liczne wodospady. Tak jak nazwa wskazuje - króluje tam biel. Brama jest biała, biały jest pałac (zwany zresztą Białym Pałac) zdający się być zrobiony ze szkła i marmuru, białe są budynki... Gromadzi na swoich terenach nie tylko wilki, ale i wszystkie zwierzęce i zwierzęcopodobne istoty. Liczne uliczki prowadzą między sklepami, a w okolicach rynku można trafić na targ. Wszystko wygląda jak połączenie średniowiecza, nowożytności oraz współczesności.
Suzanna wykupiła dla wszystkich członków WMK pobyt w kilku zajazdach (bo w jednym wszyscy by się nie zmieścili), więc mają dach nad głową. Jedzenie muszą sami sobie opłacić, ale nie stanowi to zbyt wielkiego minusu przy i tak już dość dużych dogodnościach.
Minusem przebywania w Białym Królestwie są dość restrykcyjne zasady. Wataha Magicznego Kruka jako wataha w dobrych stosunkach z tamtejszą władzą traktowana jest dość ulgowo, co nie zmienia faktu, że za byle wybryk można narobić sobie nie lada problemów. Przed tym mają przestrzegać regularne egzekucje na rynku - za ucieczkę obywatela, za zdradę, za oszustwo, a chłosta za kradzież...
Niemniej jednak można w Białym Królestwie trafić na naprawdę wiele dogodności. Nawet trafić na córkę króla Glorego - Florę. Nie lubi przebywać w Białym Pałacu, więc od momentu ukończenia 2,5 roku regularnie plącze się po Białym Mieście i żyje w dość pozytywnych stosunkach z mieszkańcami. Jakiś czas temu nawet została matką, więc u jej boku zawsze plącze się jej syn - Willcan. Od czasu do czasu u jej boku plącze się również mąż o imieniu Erico.

Ważne postacie:
Glory - magiczny wilk, około 8 lat (z wyglądu 3), król BK. Wysoki, przystojny, czarny basior o morderczym wzroku. Jego oczy mają kolor intensywnego błękitu, który kojarzy się z lodowymi krainami. Na jego piersi spoczywa medalion z połączonym słońcem z księżycem. Porusza się dumnie, nie uśmiecha się. Bardzo surowy, momentami okrutny, w dodatku nieśmiertelny. Nikt nawet nie próbuje się go pozbyć z tronu z racji jego niezwykłych zdolności - potrafi używać wszystkich żywiołów. Ktokolwiek próbował się dowiedzieć o źródle jego mocy - nie skończył na tym dobrze. Na jego temat krążą różne legendy. Przebywa głównie w Białym Pałacu.
Flora - magiczny wilk, około 5 lat, córka Glorego i Jade (która zmarła dobre 2 lata temu). Wadera o szarym futrze, brązowych włosach i zielonych końcówkach. Ma radosne, zielone ślepia i charakteryzuje się dość przeciętnym wzrostem. Jej łapy są jasnoszare. W formie ludzkiej najczęściej nosi jakieś wygodne ubrania, niekoniecznie przystające księżniczce. Jej włosy sięgają aż do łopatek i lekko się falują. Na nosie ma piegi. Z charakteru jest dość naiwną, ale jednocześnie waleczną i lojalną osobą o dobrym sercu. Można z nią wypić piwo, pożartować i porozmawiać jak z dobrym kumplem. Jest medium, czyli słyszy duchy i wyczuwa aury.
Erico - magiczny wilk, około 6 lat, mąż Flory. Masywny jasnobrązowy wilk o dość przyjaznym pysku. Ma kilka ciemniejszych plamek na sierści, a poduszki jego łap mają ten sam odcień co oczu - intensywnego fioletu. W formie ludzkiej nadal jest wysoki i bardzo dobrze zbudowany. Ma mocną opaleniznę, krótkie włosy i wygląda jakby z pochodzenia był Brazylijczykiem. Z zawodu kowal. Jego żywioł to eter.
Willcan - magiczny wilk, 2 lata, syn Flory i Erico. Jego futro jest tak ciemne, że w ciemności praktycznie wcale go nie widać. Trochę jak cień. Jego oczy mają intensywnie zielony kolor, ma dość wrogi wzrok, czasem wystraszony. Z budowy ciała bardzo przypomina swojego dziadka. W formie ludzkiej ma dość widoczną opaleniznę (co jest zapewne kwestią pochodzenia jego ojca), długie czarne włosy i już teraz widać, że będzie przystojnym mężczyzną. Jego charakter i sposób bycia jest dość... nietuzinkowy. Trzyma się na uboczu, mówi niewiele, czasem ucieka bez przyczyny, wygląda na bardzo nieobecnego lub mówi coś kompletnie od rzeczy. Raczej się nie uśmiecha. Ma dość niepokojącą aurę, a wejście do jego głowy jest niemal niemożliwe. Gdy się to już uda, to trafia się na coś, co daje poczucie, że to tylko kolejna bariera ochronna.
Patrick - wilkołak, 31 lat, lekarz i dowódca straży. Połowę swojego czasu spędza na patrolowaniu okolicy, połowę na siedzeniu w gabinecie. Sypia niewiele, zbyt skupiony na swojej pracy. Jeśli chodzi o jego wygląd to jest bardzo przystojnym mężczyzną o mocnych rysach twarzy, długich prostych blond włosach (sięgają aż do pośladków!) i zielonych oczach. Jest bardzo dobrze zbudowany, a uważniejszy obserwator dostrzeże dość wiele blizn, poparzenia oraz tatuaż na wnętrzu ręki (G4M3 0V3R). Jego cechą charakterystyczną jest przede wszystkim mechaniczne ramię, które zmienia zależnie od tego, co ma zamiar robić - będąc na dyżurze w wojsku ma palce zwieńczone ostrzami, a siedząc w przychodni wkłada wersję precyzyjniejszą i znacznie bezpieczniejszą. Ubiera się współcześnie, najczęściej na biało. Jego charakter i sposób bycia jednocześnie intryguje i niepokoi. Ma dość nieprzyjemne spojrzenie i gdy się go zirytuje potrafi być niezwykle niebezpieczny. Z zawodu był zabójcą potworów, więc zabijanie nie stanowi dla niego problemu. Jest w tym najlepszy. Podczas pracowania jako lekarz jest nieco pokorniejszy, jednak jego chłód może czasem zniechęcać. Jest bez wątpienia bardzo inteligentnym wilkołakiem. Jego żywiołem jest magia.
Elvin - magiczny wilk, około 7 lat (ale wygląda na około 5 - taka uroda), karczmarz, właściciel zajazdu w którym tymczasowo zamieszkało najwięcej wilków z WMK. Ma jasnoniebieskie futro, szare ślepia i jak nietrudno się domyślić - jego żywiołem jest woda. W kilku miejscach ma cienkie blizny (od czasu do czasu jakiś pijak rzuci w niego kuflem... norma), które jednak nie odejmują mu uroku. W formie ludzkiej o dziwo ma płomiennorudą czuprynę, dość duże okulary i grube brwi. Jego wzrost jest przeciętny. Z natury intelektualista, który ukończył dobre szkoły, jednak ostatecznie zrezygnował ze stanowisk na spokojne życie jako właściciel knajpy. Zazwyczaj wysłucha tego co jego pijani goście mają do powiedzenia, a ponadto jako jeden z niewielu karczmarzy dba o porządek i czystość w swoim lokalu. Można go namówić na partyjkę jakiejś karcianki, gdy akurat nie ma nic ciekawszego do roboty. Całkiem nieźle gotuje.

Opowiadania fabularne:

Suzanna jest w więzieniu do: maj 2028

Aby cokolwiek kupić w BK należy wymienić SG lub ZK na Bellos
1 Bellos = 6 SG
5 Bellos = 1 ZK


MIASTO
SKLEPY I KNAJPY, MIEJSCA KULTURALNE
Cukiernia
Słodkie twory wystawione są na kuszącej wystawie. Codziennie sympatyczny właściciel z podkręconym wąsem dba o to, by pojawiły się tam nowe torciki z wymyślnymi wzorkami. Wnętrze jest bardzo przyjazne - ściany wyłożone są kwiecistymi tapetami, a meble mają kolor jasnego brązu. Wykonują wiele ciast na zamówienie, ale i również mają nieco w swojej stałej ofercie.
Babeczka (+1 do pożywienia: 1 Bellos
Kostka ciasta (+2 do pożywienia): 3 Bellos
Ciasteczka (+3 do pożywienia): 5 Bellos
Tort (+10 do pożywienia): 20 Bellos

Piekarnia
Doskonale wielu znany zapach pysznych wypieków czuć nawet na ulicy. Wchodząc do środka można zobaczyć przytulne wnętrze i ściany wyłożone drewnianymi deskami. Nie wspominając już o bogatym wyborze przysmaków...
Chleb (+3 do pożywienia): 1 Bellos
5 bułek (+3 do pożywienia): 2 Bellos
Rogalik (+2 do pożywienia): 1 Bellos
2 drożdżówki (+3 do pożywienia): 3 Bellos

Restauracja
Jedno z bardziej luksusowych miejsc w mieście, jednocześnie gdzie można dobrze zjeść oraz spędzić czas. Na tamtejszej scenie również odbywają się małe koncerty, a konkretniej muzyki klasycznej.
Wejście na cały dzień: 30 Bellos (można jeść ile się chce; +50 do pożywienia)

Karczma Zagubionego Wędrowca
Jedna z najpopularniejszych karczm, w których przesiaduje Flora. Jej właścicielem jest Elvin. Znajduje się na obrzeżach Białego Miasta. W środku jest 20 sypialń, a dania oraz trunki są wyjątkowo smaczne. Od czasu do czasu odbywają się tam koncerty muzyki folk, bluesu i jazzu.
Piwo (+1 do pożywienia; +20% do upojenia alkoholowego): 2 Bellos
Śniadanie (+10 do pożywienia): 4 Bellos
Obiad (+15 do pożywienia): 6 Bellos
Kolacja (+10 do pożywienia): 5 Bellos

Teatr Conteilaxne i Condiamida
Zamknięta, bogato zdobiona sala i jednocześnie centrum kulturalne całego Białego Królestwa. Mają tam miejsce nie tylko występy teatralne, ale i również opery, musicale oraz koncerty filharmonii czy sporadycznie nieco nowocześniejszej muzyki.
Bilet na przedstawienie: 10 Bellos
Bilet na operę/musical: 15 Bellos
Bilet na koncert muzyki klasycznej: 8 Bellos
Bilet na koncert innej muzyki: 5 Bellos

Królewska biblioteka
Jedno z niewielu miejsc na terenie Białego Pałacu, do którego mają dostęp wszyscy. Minus jest taki, że nie można wynosić żadnych książek poza teren czytelni. Biblioteka sama w sobie jest naprawdę gigantycznym księgozbiorem, który liczy sobie wiele poziomów, głównie podziemnych. Łączną ilość książek można liczyć prawdopodobnie w milionach. Każdy znajdzie coś dla siebie, ale musi być cierpliwy i lepiej jakby najpierw zaopatrzył się w mapę - łatwo się tam zgubić.

Świątynia wilczych bogów i bogiń
Wielka biała świątynia, w środku której można zobaczyć wiele kosztownych obrazów, figur i ołtarzy poświęconym bóstwom sławionym w tamtych rejonach. Można również podyskutować z tamtejszymi kapłanami o wierze i... być może się nawrócić.


TARG
Nisena
Cena: 2 Bellos za 7 kwiatów lub 5 liści

Niebieski agrest
Cena: 1 Bellos za 30 kulek

Lilia fiołkowa
Cena: 3 Bellos za 1 kwiat

Lilia szkarłatna
Cena: 5 Bellos za 1 kwiat

Smocza róża
Cena: 10 Bellos za 3 kwiaty

Winogrona tęczy
Cena: 6 Bellos za 5 kulek

Róża sprawiedliwości
Cena: 1 Bellos za 5 kwiatów

Błękitna bibliofilka
Cena: 1 Bellos za 15 kwiatów

Mroczny płomień
Cena: 3 Bellos za 1 kwiat

Motyli kokon
Cena: 2 Bellos za 3 kwiaty

Czarny bez
Cena: 1 Bellos za 30 owoców lub 20 kwiatów

Róża Hery
Cena: 2 Bellos za 15 kwiatów

Dzwoneczek słońca
Cena: 1 Bellos za 5 kwiatków

Nocna lilia
Cena: 1 Bellos za 20 sztuk

Wodna muchołówka
Cena: 1 Bellos za 5 sztuk

Niebieski świetlik
Cena: 1 Bellos za 2 sztuki

Truskawka
Cena: 1 Bellos za 20 sztuk

Poziomka
Cena: 1 Bellos za 30 sztuk

Jeżyna
Cena: 1 Bellos za 30 sztuk

Jagoda
Cena: 1 Bellos za 40 sztuk

Mięta
Cena: 1 Bellos za 50 liści

Melisa
Cena: 1 Bellos za 50 liści

Rumianek
Cena: 1 Bellos za 60 kwiatków

Miód
Cena: 2 Bellos za 1 plaster

Kamień Siwobrodego
Cena: 6 Bellos za 1 sztukę

Szafir
Cena: 8 Bellos za 1 oszlifowany

Rubin
Cena: 8 Bellos za 1 oszlifowany

Diament
Cena: 10 Bellos za 1 oszlifowany

Stal
Cena: 4 Bellos za 1 oczyszczony kawałek

Srebro
Cena: 5 Bellos za 1 oczyszczony kawałek

Złoto
Cena: 6 Bellos za 1 oczyszczony kawałek

Drewno dębowe, brzozowe, sosnowe, świerkowe, akacjowe
Cena: 2 Bellos za 1 deskę

Drewno klisty, baobabu
Cena: 5 Bellos za 1 deskę

Kamień Umiejętności
Zmienia 200 pkt umiejętności w 40 pkt umiejętności (lub 10 mocy) do dowolnego podziału.
Cena: 7 Bellos

Wywar z piór gryfa
Po wypiciu wilku wyrastają skrzydła.
Cena: 30 Bellos

Eliksir Discrimresa
Po podaniu go dwóm wilkom, te przy najbliższym spotkaniu skłócą się ze sobą i nigdy nie pogodzą.
Cena: 30 Bellos

Eliksir Zamiany
Pozwala na zamianę na ciała z dowolnym innym wilkiem na czas 24 godzin.
Cena: 40 Bellos

Eliksir Wspomień
Wilk przypomina sobie dzięki niemu swoje całe życie.
Cena: 40 Bellos

Pierścień Potęgi
Dzięki niemu można wybrać sobie jeden nowy żywioł.
Cena: 50 Bellos

Eliksir Eskpisoliowetios
Pozwala urodzić 4 lub 5 szczeniaków.
Cena: 50 Bellos

Medalion Zmiennokształtnych
Pozwala na zmianę w dowolne zwierzę, bez względu na rasę. Zmiennokształtni uzyskują zdolność zmiany w jeszcze jedną formę.
Cena: 60 Bellos

Eliksir Ninpasejtuna
Wilk dotrzymuje danej obietnicy lub spełnia dane mu zadanie, nawet jeśli jest to bardzo trudne. Działa jednorazowo.
Cena: 60 Bellos

Eliksir Adrtemetdri
Leczy rany i choroby. W środku 3 porcje.
Cena: 70 Bellos

Eliksir Wikvirnitemojosa
Po wypiciu wilk ma gwarancję, iż wygra najbliższy pojedynek lub starcie.
Cena: 70 Bellos

Medalion Boskości
Pozwala na rzadkie rozmowy z bogami.
Cena: 100 Bellos


USŁUGI
Przychodnia Patricka
Przystojny lekarz swoją popularność i ilość klientów nie zawdzięcza wyłącznie urokowi osobistemu, ale i również bardzo wysokim zdolnościom w swoim fachu. Będąc jednocześnie dowódcą straży zwraca na siebie tym większą uwagę...
Wizyta kontrolna: 5 Bellos
Leczenie 20 pkt. zdrowia: 15 Bellos
Leczenie 40 pkt zdrowia: 25 Bellos
Leczenie 60 pkt. zdrowia: 35 Bellos
Leczenie 80 pkt. zdrowia: 40 Bellos
Leczenie blizn: 80 Bellos
Leczenie ubytków w ciele (brak połowy ucha, oka, głębokie blizny, ułamane rogi): 150 Bellos
Leczenie poważnych chorób: 200 Bellos
Leczenie kalectwa (kończyny): 300 Bellos

SPA
Możesz się tu rozluźnić po trudniejszym dniu i poddać się masażom lub innym relaksacyjnym formom spędzania czasu.
Całodniowy pobyt na basenie z wodami termalnymi: 20 Bellos
Masaż klasyczny: 10 Bellos
Masaż z bańkami lub gorącymi kamieniami: 15 Bellos
Łaźnia parowa: 3 Bellos za kwadrans

Fryzjer i kosmetyczka
Najlepszy salon fryzjersko-kosmetyczny w Białym Królestwie jest do dyspozycji naszych wilków! Jest to rzecz, która szczególnie przypadnie do gustu waderom. Mogą się poczuć jeszcze piękniejsze po wizycie u kosmetyczki czy fryzjerki.
Obcinanie pazurów: 3 Bellos
Malowanie paznokci: 8 Bellos
Zmiana fryzury: 15 Bellos

Krawcowa i szewc
Idealne miejsce dla wszystkich -łaków czy po prostu istoty zmieniające się w ludzi. Można zlecić uszycie jakiegoś ubrania i spodziewać się odbioru już za zaledwie kilka dni.
Spódnica: 6 Bellos
Spodnie/spodenki: 8 Bellos
Bielizna: 9 Bellos
Koszulka/koszula/top: 11 Bellos
Kurtka/kożuch/płaszcz/marynarka: 12 Bellos
Suknia: 15 Bellos
Sandały: 7 Bellos
Buty sportowe: 9 Bellos
Buty na obcasie: 10 Bellos
Buty zimowe: 12 Bellos


Sklep ogrodniczy
W tym nie za dużym, ale zdecydowanie urokliwie urządzonym sklepiku możesz zakupić różnorakie nasiona.

Nasiona niseny: 5 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona niebieskiego agrestu: 3 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona motylego kokonu: 3 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona czarnego bzu: 2 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona lilii szkarłatnej: 15 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona dzwoneczka słońca: 2 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona truskawki: 3 Bellos
Zakwitają trzykrotnie.

Nasiona poziomki: 3 Bellos
Zakwitają trzykrotnie.

Nasiona jeżyny: 3 Bellos
Zakwitają trzykrotnie.

Nasiona jagody: 3 Bellos
Zakwitają trzykrotnie.

Nasiona mięty: 1 Bellos
Zakwitają trzykrotnie.

Nasiona melisy: 2 Bellos
Zakwitają trzykrotnie.

Nasiona rumianku: 2 Bellos
Zakwitają trzykrotnie.

Nasiona mięty: 2 Bellos
Zakwitają trzykrotnie.

Nasiona smoczej róży: 12 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona winogrona tęczy: 10 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona róży sprawiedliwości: 5 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona lilii szkarłatnej: 15 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona róży Hery: 3 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona lilii szkarłatnej: 15 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona mrocznego płomienia: 5 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona lilii szkarłatnej: 15 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona nocnej lilii: 3 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona wodnej muchołówki: 3 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona błękitnej bibliofilki: 2 Bellos
Zakwitają jednorazowo.

Nasiona niebieskiego świetlika: 3 Bellos
Zakwitają jednorazowo.
Uwaga: wymagane drzewo klisty.

Nasiona akacji: 5 Bellos
Rośnie 10 lat, drewno można zbierać po 3 latach.

Nasiona baobabu: 10 Bellos
Rośnie 30 lat, drewno można zbierać po 3 latach.

Nasiona dębu: 5 Bellos
Rośnie 20 lat, drewno można zbierać po 3 latach.

Nasiona brzozy: 5 Bellos
Rośnie 10 lat, drewno można zbierać po 3 latach.

Nasiona klisty: 15 Bellos
Rośnie 10 lat, drewno można zbierać po 3 latach.

Nasiona sosny: 

Nasiona świerku: 

Nasiona gerudy: 

Nasiona lodowej róży: 

Nasiona krwawej róży: 

Nasiona śmigłego koralu: 

Nasiona dzwoneczka wędrownego: 

Nasiona porinii:

Nasiona szklistej niseny: 

Nasiona lilii fiołkowej: 

Nasiona księżycowej konwalii: 

Nasiona słonecznej konwalii: 

Nasiona czarnej orchidei: 

Nasiona różanej dalii: 

Nasiona turkusowej plumerii: 

Nasiona aurycznego lotosu: 

Nasiona driakwii łabędziej:  

Nasiona łełka miedzianego: 

Nasiona chabru czarciego: 

Nasiona homenu: 



QUESTY
Poszukiwania
Wilk w dosłownie każdym wieku może wziąć udział w poszukiwaniach (inna sprawa, gdy jest bezpośrednio powiedziane, że to nie jest rzecz dla szczeniaka).
Wszystkie można wykonać tylko raz.

Zagubione rękawice ZROBIONE
Madame Harold (wysoka człekokształtna istota, która jest antropomorficzną istotą przypominającą smoka) zagubiła swoje rękawice ze skóry młodych jelonków. Są wysadzane szmaragdami, mają dość dużą wartość.
Wymagania: 1 opowiadanie na min. 6 tys. znaków
Nagroda: 30 Bellos ZAPŁATA PRZYJĘTA

Zagubiony pas ZROBIONE
Wilkołak Tristan zapodział gdzieś swój skórzany pas, ale nie poradzi sobie sam ze znalezieniem go. Prawdopodobnie znajduje się w jakieś spelunce, w której był ostatnio.
Wymagania: 1 opowiadanie na min. 4 tys. znaków
Nagroda: 20 Bellos ZAPŁATA PRZYJĘTA

Zaginiony lesznik ZROBIONE
Lesznik to mała, puchata kuleczka z krótkimi łapkami i kolorowymi ślepkami. Jeden z leszników zapodział się Julie, młodej wilczycy. Bardzo za nim tęskni i prosi o pomoc w poszukiwaniach. Jej pupil ma na imię Puszek.
Wymagania: 1 opowiadanie na min. 5 tys. znaków
Nagroda: 10 Bellos ZAPŁATA PRZYJĘTA

Zaginiona Yuna ZROBIONE
Yuna to brązowa kotołaczka z azjatyckimi rysami twarzy w formie ludzkiej. Zaginęła na początku listopada. Mimo poszukiwań przez całą rodzinę zawsze kończyły się one na niepowodzeniu. 
Wymagania: ukończone 2 lata; 3 opowiadania na min. 7 tys. znaków
Nagroda: 70 Bellos ZAPŁATA PRZYJĘTA

Zaginiony Iveqin ZROBIONE
Iveqin opisywany jest jako dość wysoki lis o wstrętnym uśmieszku i rozciętym łuku brwiowym. Poszukiwany jest przez swoich znajomych, którym wisi dobre kilkaset Bellos.
Wymagania: ukończone 3 lata; 3 opowiadania na min. 7 tys. znaków
Nagroda: 100 Bellos ZAPŁATA PRZYJĘTA

Zaginął szczeniak! ZROBIONE
Crinitus jest drobnym wilkiem o długiej, złotorudej sierści. Zaginął na głównym rynku pierwszego dnia grudnia. Posiada charakterystyczną, białą plamkę na czole, która przypomina literę "U" oraz jasnozielony szalik. Rodzina będzie wdzięczna za bezpieczne odprowadzenie malucha do domu.
Wymagania: 2 opowiadania na min. 5 tys. znaków
Nagroda: 30 Bellos ZAPŁATA PRZYJĘTA

Małe śledztwo
Urthia jest matką nastoletniego syna, która podejrzewa go o dość niedobre znajomości. Sama jednak nie może tego sprawdzić, gdyż basior nie chce odpowiadać na jej pytania, a ona sama nie może poprowadzić śledztwa, bo zbyt szybko by to zauważył. Właśnie z tego powodu zwraca się o pomoc...
Wymagania: więcej niż 1 rok, ale mniej niż 5; 3 opowiadania na min. 7 tys. znaków
Nagroda: 50 Bellos, Kamień Umiejętności

Ucieczka
Samatha uciekła z domu. To wiedzą jej rodzice na pewno. Chcą się z nią pogodzić, ale nie mają pojęcia, gdzie aktualnie przebywa... Za pomoc w poszukiwaniach wyznaczona jest nagroda. Wskazówki jakich udzielili to jej wiek oraz wygląd: jest nastolatką o rudych lokach i złoto-limonkowych oczach. Lisica.
Wymagania: 2 opowiadania na min. 5 tys. znaków
Nagroda: 20 Bellos

Kostiumy
Właściciele pobliskiego teatru nie mają czasu zająć się projektowaniem oraz poszukiwaniem krawca, który zdołałby je uszyć na czas. Przedstawienie opowiada o przygodach dwóch młodych chłopców z biednych rodzin oraz ich bogatych koleżanek, w których są zauroczeni.
Wymagania: 2 opowiadania na min. 8 tys. znaków
Nagroda: 60 Bellos

Poszukiwana ukochana
Renifer Tytus nie może znaleźć damy swojego serca. Już od dawna jest samotny... Za pomoc w znalezieniu idealnej partnerki dla niego, która pokochałaby go takiego, jakim jest, wyznaczył nagrodę.
Wymagania: 3 opowiadania na min. 5 tys. znaków
Nagroda: 40 Bellos

Zagubiony ślubny welon ZROBIONE
Skunksica o imieniu Izzie zgubiła swój ślubny welon w trakcie podróży do świątyni. W Białym Królestwie brak welonu na ślubie oznacza nieszczęście w małżeństwie, więc Izzie popadła w rozpacz. Pilnie szuka kogoś do pomocy w poszukiwaniach.
Wymagania: 1 opowiadania na min. 6 tys. znaków
Nagroda: 30 Bellos ZAPŁATA ODEBRANA

Zlecenia
Zlecenia to forma zarobku dla wilków bardziej doświadczonych i umiejętnych. Zazwyczaj polegają na walce lub czymś, co niesie za sobą inne ryzyko.

Tantibusy ZROBIONE
Wieść niesie, że na tereny Białego Miasta wkradło się stado tantibusów. Cieniopodobne stwory nawiedzają domy wilków we wschodniej części metropolii, nie dając im spać. Zarząd jest gotowy zapłacić śmiałkom, którzy przegonią demoniczne istoty.
Wymagania: min. 2 wilki w wieku ponad 2,5 roku, każdy po 2 opowiadania na min. 7 tys. znaków; łącznie muszą posiadać ponad: 80 pkt. szybkości, 80 pkt. wytrzymałości, 20 pkt. siły, 80 pkt. zwinności, 50 pkt. skoków, 20 pkt. inteligencji
Nagroda: 100 Bellos (po 50 Bellos na każdego); +4 pkt do każdej umiejętności i +1 do mocy, Kamień Umiejętności ZAPŁATA ODEBRANA

Gryf ZROBIONE
Zbuntowany gryf wyrwał się spod opieki swoich właścicieli i skutecznie pustoszy miasto. Wiele wilków uważa, że to już kwestia czasu, gdy zwierzę zacznie atakować obywateli. Zrozpaczeni właściciele nadal wierzą, że uda się przemówić do rozsądku wściekłego Profogusa. W razie problemów wyrazili jednak zgodę na zabicie zwierzęcia. Rada miasta wraz z byłymi opiekunami Profogusa na czele zapłacą temu, kto przywróci porządek w mieście.
Wymagania: min. 1 wilk, do napisania 4 opowiadania na min. 7 tys. znaków; łącznie musi posiadać ponad: 75 pkt. szybkości, 15 pkt. wytrzymałości, 60 pkt. siły, 75 pkt. zwinności, 120 pkt. skoków, 75 pkt. inteligencji, 15 pkt. mocy
Nagroda: 120 Bellos, +6 pkt do każdej umiejętności i +1,50 do mocy, Kamień Umiejętności ZAPŁATA ODEBRANA

Demoniczny kot ZROBIONE
Felicia, młoda wilczyca znana z przygarniania bezdomnych zwierząt, została ostatnio znaleziona martwa. Jej znajomi twierdzą, że sprawcą jest demoniczne zwierzę, przypominające wyglądem czarnego kocura. Wojsko ma jednak lepsze rzeczy do roboty, niż uganianie się za kotopodobnym stworzeniem, więc rodzina i przyjaciele zmarłej szukają pomocy wśród mieszkańców. Liczą, że znajdzie się ktoś gotowy do pomszczenia niewinnej wadery i zabicia demonicznego zwierzęcia.
Kocur był ostatnio widziany na obrzeżach południowej części Białego Miasta.
Wymagania: min. 1 wilk w wieku ponad 2,5 roku, do napisania 5 opowiadania na min. 6 tys. znaków; łącznie musi posiadać ponad: 80 pkt. szybkości, 20 pkt. wytrzymałości, 20 pkt. siły, 100 pkt. zwinności, 40 pkt. skoków, 100 pkt. inteligencji, 25 pkt. mocy
Nagroda: 150 Bellos, +4 pkt do każdej umiejętności i +1 do mocy, Kamień Umiejętności

Tkanina do odebrania! ZROBIONE
Iners, stara wilkołaczka zajmująca się szyciem we wschodniej części Białego Miasta zamówiła materiał u kupca, który przeniósł się jakiś czas temu do zachodniej części metropolii. Szwaczka dostała ostatnio wiadomość, że materiał dotarł na miejsce, jednak sama nie ma ani chęci, ani siły, by odbyć tak długą drogę. Z tego powodu szuka kogoś, kto zgodzi się pójść dla niej po tkaninę. Oczywiście za odpowiednią zapłatą.
Wymagania: do napisania 1 opowiadanie na min. 5 tys. znaków
Nagroda: 10 Bellos ZAPŁATA ODEBRANA

Kryształowa kula
Wróżbitka Junithe (człekokształtna istota będąca sarną) przychodząc rano do swojego biura odkryła, że jej kryształowa kula została stłuczona. Wszystkie znaki na niebie wróżą jej, że nie był to wpływ temperatury, czy też zwykły przypadek... Ktoś tam wtargnął i celowo stłukł.
Wyznaczyła nagrodę za rozwikłanie zagadki i ukaranie wandala poprzez zgłoszenie sprawy do straży.
Wymagania: 3 opowiadania na min. 7 tys. znaków
Nagroda: 40 Bellos, Kamień Umiejętności


Walki z zakładami
Każdy wilk w wieku powyżej 2,5 roku może wziąć udział w walkach z zakładami. Musi się liczyć z obrażeniami fizycznymi. Aby się do takowych zapisać trzeba trafić do odpowiedniego wilka stacjonującego na rynku i zapłacić wejściowe. Biorąc udział w walce trzeba mieć min. 60% zdrowia.
Można postawić na danego wojownika dowolną ilość Bellos. Wówczas ewentualna wygrana zostaje obliczona wedle udziału do ogólnej kwoty. Ewentualna, bo zawsze można skończyć z niczym. Wygrany zgarnia 5% z łącznej kwoty, jaką postawili widzowie. Przegrany nie dostaje nic.
Wilk, który odbywa walkę musi napisać o niej jedno op., najpierw prosząc Admina o informację, kto wygra. Na stawianie zakładów jest 6 godzin od zgłoszenia udziału.

Nielegalne walki
MAX.: 3 NA DZIEŃ
Kwota wejściowa, którą trzeba minimalnie postawić: 1 Bellos
Wejściowe: 0 Bellos
Mieszkańcy BK stawiają zwykle na jednego wojownika: od 5 do 150 Bellos
Bonusowe punkty umiejętności za przegraną: +2 pkt. do każdej umiejętności i +0,5 do mocy
Bonusowe punkty umiejętności za wygraną: +6 pkt. do każdej umiejętności i +2 do mocy

Luksusowe nielegalne walki
MAX.: 1 NA DZIEŃ
Kwota wejściowa, którą trzeba minimalnie postawić: 20 Bellos
Wejściowe: 10 Bellos
Mieszkańcy BK stawiają zwykle na jednego wojownika: od 100 do 3000 Bellos
Bonusowe punkty umiejętności za przegraną: +8 pkt. do każdej umiejętności i +2 do mocy
Bonusowe punkty umiejętności za wygraną: +24 pkt. do każdej umiejętności i +6 do mocy

INNE
Loterie
W loteriach może brać udział każdy, bez względu na wiek. Wystarczy, że kupi los za określoną kwotę i musi trochę poczekać na to, co dla niego wypadnie.

Loteria Mini
MAX.: 3 NA DZIEŃ (150 losów)
1 los = 3 Bellos
Można wykupić do 50 losów.
W puli jest:
16 losów bez wygranej.
20 losów z wygraną po 2 Bellos.
11 losów z wygraną po 5 Bellos.
2 losy z wygraną po 10 Bellos.
1 los z wygraną po 30 Bellos.

Loteria
MAX.: 2 NA DZIEŃ (70 losów)
1 los = 8 Bellos
Można wykupić do 35 losów.
10 losów bez wygranej.
12 losów z wygraną po 6 Bellos.
6 losów z wygraną po 15 Bellos.
1 los z wygraną po 30 Bellos.
1 los z wygraną po 80 Bellos.

Loteria Gryfony
MAX.: 1 NA DZIEŃ (20 losów)
1 los = 30 Bellos
Można wykupić do 20 losów.
6 losów z wygraną po 5 Bellos.
9 losów z wygraną po 15 Bellos.
3 losy z wygraną po 50 Bellos.
1 los z wygraną po 70 Bellos.
1 los z wygraną po 200 Bellos.

ZAPOZNANIE, MAJ 2019

Tak dla przypomnienia - aby otrzymać bonus, należy napisać op. do osoby wskazanej przez strzałkę.
Za op. należy się bonus + 3 pkt. do wszystkich umiejętności i + 1 pkt. do mocy (liczy się tylko za pierwsze op., ale oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby kontynuować serię dalej. Ba! To jest nawet wskazane). Temat na op. jest absolutnie dowolny.
Aby zaliczyć op. do tej oto "promocji", wystarczy napisać pod skończonym op. "ZAPOZNANIE, MAJ 2019". :)

  1. Kai → Leah
  2. Dante → Theodore
  3. Suzanna → Asgrim
  4. Navri → Suzanna
  5. Torance → Cess
  6. Leah → Navri
  7. Lind → Exan
  8. Joel → Lind
  9. Magnus → Luna
  10. Asgrim → Beherit
  11. Cess → Magnus
  12. Natanael → Joel
  13. Edel → Natanael
  14. Beherit → Mortimer
  15. Luna → Edel
  16. Eterna → Dante
  17. Mortimer → Torance
  18. Exan → Kai
  19. Theodore → Eterna

W razie pytań... poprzednie zapoznanie wciąż jest aktualne. Jego ważność zakończy się dopiero w momencie ogłoszenia kolejnego zapoznania, więc wciąż można na nie pisać op.