Levele

Co zrobić, aby zostać "prawą łapą" Alfy bądź uzyskać inne wyższe stanowisko czy tytuł? Tutaj są podane wszystkie niezbędne informacje.
Należy zdobywać punkty, by zyskiwać coraz wyższe levele i lepszą reputację. Każdy tytuł jest dwuczłonowy. Pierwszy ma związek tylko i wyłącznie z ilością pkt., a drugi również z żywiołem przewodnim wilka.

Level (tytuł) - Polega to na tym że tym więcej punktów tym większy poziom. Co określoną ilość punków zdobywacie poziom i przypisany do niego, unikalny tytuł

PIERWSZY CZŁON
0. Przybłęda (poniżej 100 pkt.)
1. Nieznajomy (100 pkt.)
2. Ciekawski nowicjusz (165 pkt.)
3. Nowy druh (230 pkt.)
Bonus do levelu 3: 10 SG LUB Magiczna Lina LUB dowolna figurka bożka

4. Wzorowy uczeń (300 pkt.)
5. Pilny student (370 pkt.)
6. Cichy obserwator (440 pkt.)
Bonus do levelu 6: 20 SG LUB Eliksir Wiecznej Mgły LUB dowolny napój dodający umiejętności

7. Dobrze poinformowany (540 pkt.)
8. Pomocna łapa (640 pkt.)
9. Znany drzewom (740 pkt.)
Bonus do levelu 9: 30 SG LUB Kamień Równowagi LUB Czerwony Napój LUB dowolna znajdźka

10. Kumpel fal (860 pkt.)
11. Towarzysz ptaków (980 pkt.)
12. Znawca okolicy (1100 pkt.)
Bonus do levelu 12: 50 SG LUB Eliksir Szczęścia LUB Złoty Pył LUB Eliksir Wieku LUB Eliksir Płodności LUB Wilczy Pazur LUB 2 dowolne znajdźki

13. Zaangażowany zwiadowca (1240 pkt.)
14. Ekspert wulkanu (1380 pkt.)
15. Poszukiwacz przygód (1520 pkt.)
Bonus do levelu 15: 70 SG LUB Eliksir Piękna LUB Eliksir Zmiany Stosunków LUB Talizman Pióropusza LUB Medalion Siły LUB 3 dowolne znajdźki

16. Warty poznania (1690 pkt.)
17. Przyjaciel stada (1860 pkt.)
18. Bratnia dusza (2030 pkt.)
Bonus do levelu 18: 100 SG LUB Kula Zeusa LUB Eliksir Trzeciej Szansy LUB Eliksir Miłości LUB Medalion Śmierci LUB Medalion Hipnozy LUB 4 dowolne znajdźki

19. Smoczy sojusznik (2230 pkt.)
20. Nieustraszony wojownik (2430 pkt.)
21. Lwie serce (2630 pkt.)
Bonus do levelu 21: 130 SG LUB Eliksir Dziedzictwa LUB Eliksir Wiecznej Młodości LUB Eliksir Życia LUB Błękitne Oko LUB 5 dowolnych znajdziek

22. Ambitny łowca (2860 pkt.)
23. Mistrz polowań (3090 pkt.)
24. Waleczny bohater (3320 pkt.)
Bonus do levelu 24: 150 SG LUB Błękitny Napój LUB 6 dowolnych znajdziek

25. Znany wszystkim (3580 pkt.)
26. Popularna osobistość (3840 pkt.)
27. Gwiazda stada (4100 pkt.)
Bonus do levelu 27: 200 SG LUB 7 dowolnych znajdziek

28. Imponujący mag (4400 pkt.)
29. Król czarów (4700 pkt.)
30. Rosnąca potęga (5000 pkt.)
Bonus do levelu 30: 250 SG LUB Medalion Nieśmiertelności LUB 8 dowolnych znajdziek

31. Krzewiciel wiedzy (5330 pkt.)
32. Chodząca encyklopedia (5660 pkt.)
33. Mecenas alchemii (5990 pkt.)
Bonus do levelu 33: 300 SG LUB 9 dowolnych znajdziek

34. Dobry korepetytor (6350 pkt.)
35. Świetny nauczyciel (6710 pkt.)
36. Doskonały profesor (7070 pkt.)
Bonus do levelu 36: 350 SG LUB 10 dowolnych znajdziek LUB bon na zakupy w sklepie za 385 SG

37. Wszechstronnie uzdolniony (7470 pkt.)
38. Najlepszy mentor (7870 pkt.)
39. Największy mędrzec (8270 pkt.)
Bonus do levelu 39: 400 SG LUB 11 dowolnych znajdziek LUB bon na zakupy w sklepie za 440 SG

40. Dziedzictwo watahy (8710 pkt.)
41. Autorytet pokoleń (9150 pkt.)
42. Żywa legenda (9570 pkt.)
Bonus do levelu 42: 500 SG LUB 12 dowolnych znajdziek LUB bon na zakupy w sklepie za 550 SG

43. Alfa (10000 pkt.): wilk zostaje Alfą, bez względu na to czy jest już Alfa, czy nie

DRUGI CZŁON
Drugi człon tytułu ma również wpływ na ilość pkt., aczkolwiek w nieco innej skali. Pierwszy level ma się do uzyskania 4000 pkt., drugi od 4000, a trzeci od 7000. Jak widać są one powiązane z żywiołem przewodnim, dzięki czemu niemalże każdy wilk uzyskuje wyjątkowy tytuł.
Tymczasowo nie ma wyższych leveli związanych z żywiołem, gdyż nikt nie uzyskał 900 pkt. Gdy będzie powyżej 3 takich wilków, wówczas stworzę wyższe levele.

POWIETRZE/WIATR/TLEN
  1. Skrzydlaty Kundel (do 4000 pkt.)
  2. Lotnik z Przestworzy (4000 pkt.)
  3. Ulubieniec Wiatru (7000 pkt.)

    OGIEŃ/LAWA/GORĄCO/ŻAR
  1. Tlący się Żar
  2. Figlarny Płomyk
  3. Kochanek Ognia

    WODA/DESZCZ
  1. Smakosz Pływania
  2. Obserwator Deszczu
  3. Przyjaciel Wody

    ZIEMIA/NATURA/LAS
  1. Sojusznik Ziemi
  2. Znawca Lasu
  3. Zwierzchnik Natury

    ENERGIA/PIORUNY/BURZA
  1. Energiczna Iskierka
  2. Prędki Niczym Piorun
  3. Władca Gromów

    CIEMNOŚĆ/MROK/NOC
  1. Stronnik Nocy
  2. Słabość Koszmarów
  3. Towarzysz Cieni

    ŚWIATŁO/SŁOŃCE/DZIEŃ
  1. Mały Promyczek
  2. Potomek Słońca
  3. Rozbłyskające Światło
CZAS
  1. Kronikarz Przeszłości
  2. Wspomnienie Przyszłości
  3. Podróżnik Czasu

    HARMONIA/SPOKÓJ/CISZA
  1. Oaza Spokoju
  2. Medytujący Mnich
  3. Pomocnik Harmonii
CHAOS/NIEZGODA
    1. Sympatyk Niepogody
    2. Adorator Nieprzyjaźni
    3. Protektor Chaosu
    ŚMIERĆ
    1. Wyznawca Krwi
    2. Wizja Cierpienia
    3. Ulubieniec Śmierci

      MIŁOŚĆ/PRZYJAŹŃ
    1. Pasjonat Bliskich Znajomości
    2. Mały Amorek
    3. Zwolennik Miłości
    ILUZJA/ZŁUDZENIE/MAGIA
    1. Tęskny Innego Świata
    2. Marzyciel Złudzenia
    3. Czarodziej Iluzji

      POGODA
    1. Tancerz Chmur
    2. Malarz Nieba
    3. Pan Pogody
    UMYSŁ
    1. Podglądacz Myśli
    2. Niszczyciel Wspomnień
    3. Figlarz Umysłu

      Jak zdobyć punkty?
      Dostajemy za:
      • pisanie opowiadań (od +10 pkt. do +30; jest to zależne od długości i ogólnej jakości tekstu),
      • nowe pomysły na zmiany na blogu (od +5 do +20 pkt.),
      • udział w wszelakich innych promocjach, np. zapoznaniu.

      Tracimy za:
      • notoryczne łamanie regulaminu (od -10 do -50, może się to skończyć nawet wyrzuceniem z watahy),
      • krytykowanie opowiadań jest przyjmowanie, jednak "hejtowanie" już nie (od -20 do -30 pkt.)
      • "odgapianie" cudzych pomysłów, a nawet całych opowiadań i podpisywanie się pod nimi (od -30 do -50 pkt.),
      • przesadne używanie wulgaryzmów (od -5 do -15 pkt.).


      Ponadto za duży staż można otrzymać nagrody!
       Ostatnia aktualizacja: 15.07.2018 r.
      6 miesięcy: Lampka Motyla
      1 rok: Błękitne Oko
      2 lata: Błękitny Napój
      3 lata: Eliksir Życia
      4 lata: Kula Zeusa
      5 lat: Medalion Nieśmiertelności

      Brak komentarzy:

      Prześlij komentarz