Co zrobić, aby zostać "prawą łapą" Alfy bądź uzyskać inne wyższe stanowisko czy tytuł? Tutaj są podane wszystkie niezbędne informacje.
Należy zdobywać punkty, by zyskiwać coraz wyższe levele i lepszą reputację. Każdy tytuł jest dwuczłonowy. Pierwszy ma związek tylko i wyłącznie z ilością pkt., a drugi również z żywiołem przewodnim wilka.Level (tytuł) - Polega to na tym że tym więcej punktów tym większy poziom. Co określoną ilość punków zdobywacie poziom i przypisany do niego, unikalny tytuł
PIERWSZY CZŁON
0. Przybłęda (poniżej 100 pkt.)1. Nieznajomy (100 pkt.)
2. Ciekawski nowicjusz (165 pkt.)
3. Nowy druh (230 pkt.)
Bonus do levelu 3: 10 SG LUB Magiczna Lina LUB dowolna figurka bożka
4. Wzorowy uczeń (300 pkt.)
5. Pilny student (370 pkt.)
6. Cichy obserwator (440 pkt.)
Bonus do levelu 6: 20 SG LUB Eliksir Wiecznej Mgły LUB dowolny napój dodający umiejętności
7. Dobrze poinformowany (540 pkt.)
8. Pomocna łapa (640 pkt.)
9. Znany drzewom (740 pkt.)
Bonus do levelu 9: 30 SG LUB Kamień Równowagi LUB Czerwony Napój LUB dowolna znajdźka
10. Kumpel fal (860 pkt.)
11. Towarzysz ptaków (980 pkt.)
12. Znawca okolicy (1100 pkt.)
Bonus do levelu 12: 50 SG LUB Eliksir Szczęścia LUB Złoty Pył LUB Eliksir Wieku LUB Eliksir Płodności LUB Wilczy Pazur LUB 2 dowolne znajdźki
13. Zaangażowany zwiadowca (1240 pkt.)
14. Ekspert wulkanu (1380 pkt.)
15. Poszukiwacz przygód (1520 pkt.)
Bonus do levelu 15: 70 SG LUB Eliksir Piękna LUB Eliksir Zmiany Stosunków LUB Talizman Pióropusza LUB Medalion Siły LUB 3 dowolne znajdźki
16. Warty poznania (1690 pkt.)
17. Przyjaciel stada (1860 pkt.)
18. Bratnia dusza (2030 pkt.)
Bonus do levelu 18: 100 SG LUB Kula Zeusa LUB Eliksir Trzeciej Szansy LUB Eliksir Miłości LUB Medalion Śmierci LUB Medalion Hipnozy LUB 4 dowolne znajdźki
19. Smoczy sojusznik (2230 pkt.)
20. Nieustraszony wojownik (2430 pkt.)
21. Lwie serce (2630 pkt.)
Bonus do levelu 21: 130 SG LUB Eliksir Dziedzictwa LUB Eliksir Wiecznej Młodości LUB Eliksir Życia LUB Błękitne Oko LUB 5 dowolnych znajdziek
22. Ambitny łowca (2860 pkt.)
23. Mistrz polowań (3090 pkt.)
24. Waleczny bohater (3320 pkt.)
Bonus do levelu 24: 150 SG LUB Błękitny Napój LUB 6 dowolnych znajdziek
25. Znany wszystkim (3580 pkt.)
26. Popularna osobistość (3840 pkt.)
27. Gwiazda stada (4100 pkt.)
Bonus do levelu 27: 200 SG LUB 7 dowolnych znajdziek
28. Imponujący mag (4400 pkt.)
29. Król czarów (4700 pkt.)
30. Rosnąca potęga (5000 pkt.)
Bonus do levelu 30: 250 SG LUB Medalion Nieśmiertelności LUB 8 dowolnych znajdziek
31. Krzewiciel wiedzy (5330 pkt.)
32. Chodząca encyklopedia (5660 pkt.)
33. Mecenas alchemii (5990 pkt.)
Bonus do levelu 33: 300 SG LUB 9 dowolnych znajdziek
34. Dobry korepetytor (6350 pkt.)
35. Świetny nauczyciel (6710 pkt.)
36. Doskonały profesor (7070 pkt.)
Bonus do levelu 36: 350 SG LUB 10 dowolnych znajdziek LUB bon na zakupy w sklepie za 385 SG
37. Wszechstronnie uzdolniony (7470 pkt.)
38. Najlepszy mentor (7870 pkt.)
39. Największy mędrzec (8270 pkt.)
Bonus do levelu 39: 400 SG LUB 11 dowolnych znajdziek LUB bon na zakupy w sklepie za 440 SG
40. Dziedzictwo watahy (8710 pkt.)
41. Autorytet pokoleń (9150 pkt.)
42. Żywa legenda (9570 pkt.)
Bonus do levelu 42: 500 SG LUB 12 dowolnych znajdziek LUB bon na zakupy w sklepie za 550 SG
43. Alfa (10000 pkt.): wilk zostaje Alfą, bez względu na to czy jest już Alfa, czy nie
DRUGI CZŁON
Drugi człon tytułu ma również wpływ na ilość pkt., aczkolwiek w nieco innej skali. Pierwszy level ma się do uzyskania 4000 pkt., drugi od 4000, a trzeci od 7000. Jak widać są one powiązane z żywiołem przewodnim, dzięki czemu niemalże każdy wilk uzyskuje wyjątkowy tytuł.Tymczasowo nie ma wyższych leveli związanych z żywiołem, gdyż nikt nie uzyskał 900 pkt. Gdy będzie powyżej 3 takich wilków, wówczas stworzę wyższe levele.
POWIETRZE/WIATR/TLEN
- Skrzydlaty Kundel (do 4000 pkt.)
- Lotnik z Przestworzy (4000 pkt.)
- Ulubieniec Wiatru (7000 pkt.)
OGIEŃ/LAWA/GORĄCO/ŻAR
- Tlący się Żar
- Figlarny Płomyk
- Kochanek Ognia
WODA/DESZCZ
- Smakosz Pływania
- Obserwator Deszczu
- Przyjaciel Wody
ZIEMIA/NATURA/LAS
- Sojusznik Ziemi
- Znawca Lasu
- Zwierzchnik Natury
ENERGIA/PIORUNY/BURZA
- Energiczna Iskierka
- Prędki Niczym Piorun
- Władca Gromów
CIEMNOŚĆ/MROK/NOC
- Stronnik Nocy
- Słabość Koszmarów
- Towarzysz Cieni
ŚWIATŁO/SŁOŃCE/DZIEŃ
- Mały Promyczek
- Potomek Słońca
- Rozbłyskające Światło
CZAS
- Kronikarz Przeszłości
- Wspomnienie Przyszłości
- Podróżnik Czasu
HARMONIA/SPOKÓJ/CISZA
- Oaza Spokoju
- Medytujący Mnich
- Pomocnik Harmonii
CHAOS/NIEZGODA
- Sympatyk Niepogody
- Adorator Nieprzyjaźni
- Protektor Chaosu
ŚMIERĆ
- Wyznawca Krwi
- Wizja Cierpienia
- Ulubieniec Śmierci
MIŁOŚĆ/PRZYJAŹŃ
- Pasjonat Bliskich Znajomości
- Mały Amorek
- Zwolennik Miłości
ILUZJA/ZŁUDZENIE/MAGIA
- Tęskny Innego Świata
- Marzyciel Złudzenia
- Czarodziej Iluzji
POGODA
- Tancerz Chmur
- Malarz Nieba
- Pan Pogody
UMYSŁ
- Podglądacz Myśli
- Niszczyciel Wspomnień
- Figlarz Umysłu
Jak zdobyć punkty?
Dostajemy za:- pisanie opowiadań (od +10 pkt. do +30; jest to zależne od długości i ogólnej jakości tekstu),
- nowe pomysły na zmiany na blogu (od +5 do +20 pkt.),
- udział w wszelakich innych promocjach, np. zapoznaniu.
Tracimy za:
- notoryczne łamanie regulaminu (od -10 do -50, może się to skończyć nawet wyrzuceniem z watahy),
- krytykowanie opowiadań jest przyjmowanie, jednak "hejtowanie" już nie (od -20 do -30 pkt.)
- "odgapianie" cudzych pomysłów, a nawet całych opowiadań i podpisywanie się pod nimi (od -30 do -50 pkt.),
- przesadne używanie wulgaryzmów (od -5 do -15 pkt.).
Ponadto za duży staż można otrzymać nagrody!
Ostatnia aktualizacja: 15.07.2018 r.
6 miesięcy: Lampka Motyla1 rok: Błękitne Oko
2 lata: Błękitny Napój
3 lata: Eliksir Życia
4 lata: Kula Zeusa
5 lat: Medalion Nieśmiertelności
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz