Kontakt

Niezmiernie mi miło, że zdecydowałeś(łaś) się tutaj zajrzeć.
To zapewne znaczy, że chcesz uzyskać wiadomości odnośnie tego, jak możesz do nas dołączyć (jeśli nie wiesz, czym tak właściwie jest wataha, zapraszam tutaj: KLIK, a przed zadaniem jakiegokolwiek pytania przejrzyj najpierw stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami).

Jeśli już podjąłeś/podjęłaś decyzję o dołączeniu, musisz spełnić poniższe, a jakże proste wymagania:
- załóż adres e-mail (lub skorzystaj z już posiadanego), dzięki której będziesz mógł/mogła wysyłać op., a ja będę mogła się z Tobą kontaktować,
- zapoznaj się z regulaminem oraz innymi stronami z nim związanymi (wszystkie zakładki i podzakładki z "Jak dołączyć?"),
- miej czas wolny, przynajmniej godzinę tygodniowo, którą poświęcisz na pisanie opowiadania,
- zdecydowanie bujna wyobraźnia i niestandardowe podejście do życia mile widziane!,
- nie musisz być wybitnie dobry(a) z pisana, my Cię tutaj tego nauczymy - każdy w końcu od czegoś zaczynał,
- oczywiście dobre chęci! Pisanie bez zapału zazwyczaj nie jest dobrym pomysłem.

Jeśli wszystkie wymagania zostały przez Ciebie zaakceptowane, skopiuj i uzupełnij poniższy/e formularz/e oraz uzupełnij, po czym wyślij je na e-mail marudliwa@gmail.com.
Możesz stworzyć nową postać lub adoptować już gotową będącą potomstwem jednego z członków stada. :)

Dorosły wilk
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 1, 2, 3.)

Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Ksywki: (Punkt nieobowiązkowy. Można tutaj wpisać wszystkie ksywki, pseudonimy oraz zdrobnienia imienia postaci.)
Tytuł: (Na start wpisujesz „Przybłęda”.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka – przedział znajduje się poniżej.)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Stanowisko: (Zajrzyj do zakładki "Stanowiska". Można wybrać maksymalnie dwa dostosowane do swojego poziomu; patrz na te przeznaczone dla levelu 0. Później, wraz z zdobyciem wyższego poziomu można je zmieniać.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis)
Cechy szczególne: (Blizny; znamiona; talizmany; runy świecące w ciemności; głos, który brzmi jak grom i niesie się po całej okolicy; chodzenie z wiecznie uniesioną głową; bycie otoczonym przez pojedyncze sylwetki różnych postaci, mogących być zjawami; zamrażanie wszystkiego, czego tylko dotknie... innymi słowy coś, co wyjątkowo wyróżnia Twojego wilka spośród innych.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; żywioł ten wilk już musi posiadać na starcie lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc] i jest on najważniejszą mocą, jaką posiada. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu postaci.)
Żywioły: (Na start 1 żywioł, po ukończeniu 3 lat oraz posiadaniu min. 20 pkt. mocy można dodać drugi, trzeci z kolei pod warunkiem ukończenia 8-miu lat i posiadania 40 pkt. mocy, a czwarty i za razem najtrudniejszy do zdobycia wymaga ukończenia 15 roku życia wilka oraz 80 pkt. mocy. Należy pamiętać, że na start nie można wpisać sobie od razu np. 40 pkt. mocy, a co jednie uzbierać je w późniejszym czasie, już po dołączeniu do watahy.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Słabe punkty: (Wszystkie wady Twojej postaci. Za równo jej fobie, jak i sposoby, jak można ją pokonać lub przechytrzyć. Nikt przecież nie jest doskonały, prawda? Z tego też powodu powinna mieć min. 2 skazy.)
Potrafi czytać: nie (0/2)
Potrafi pisać: nie (0/2)
Potrafi liczyć: nie (0/3) (więcej informacji na ten temat uzyskasz na końcu tej zakładki)
Umiejętności: (masz do rozdzielenia 80 pkt. między szybkość, wytrzymałość, siłę, zwinność (giętkość), skoki i inteligencję. Moc, której masz 10 pkt. to niezależna umiejętność, nie można jej podzielić. Szczegóły tutaj.)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Głos: (Link do konkretnej piosenki na YouTube.)
Majątek:
  • Punkty: (Wpisujesz 0. Za każde op. otrzymujesz 10-30 pkt. i mają one wpływ na tytuł wilka.)
  • SG: (Srebrne gwiazdki; waluta. Wpisujesz 0. Za każde op. otrzymujesz 2 SG, a w przypadku, kiedy jest ono naprawdę długie 4 SG. Można za nie kupować przedmioty ze sklepu.)
  • ZK: (Złote Księżyce; waluta. Wpisujesz 0. Za każdy kolejny level dostaje się 1 ZK, który stanowi równowartość 30 SG. Można za nie)
  • Belloss: (Waluta międzynarodowa. Wpisujesz 0. Szczegóły znajdują się w banku.)
  • Magiczne przedmioty: (Posiadane magiczne przedmioty, które można zakupić w sklepie. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Rzadkie przedmioty: (Posiadane rzadkie przedmioty, które można znaleźć w różnych miejscach w watasze. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Wyjątkowe rośliny: (Posiadane rośliny, które można znaleźć na terenach. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Rzeczy znalezione w op.: (Posiadane inne przedmioty, które wilk możne nabyć podczas przygód w op. Na początek wpisujesz „brak”, no chyba, że wilk ma przy sobie przykładowo jakiś pamiątkowy talizman otrzymany od rodziny.)
Punkty pożywienia: (wpisz 50, szczegóły tutaj)
Zdrowie: (wpisujesz 100%)
Historia przed dołączeniem: (Nie życzę sobie wpisywania niczego z typu „Nie zdradza”, bądź „To tajemnica”! Zwykle gdy widzi się coś takiego, od razu wiadomo, że owa osoba nie ma kompletnie pomysłu na tą postać, a ona sama zapewne nie ma żadnej przeszłości i powstała spontanicznie, przez co właściciel szybko o niej zapomni. Z tego też powodu chciałabym tutaj zobaczyć tekst na przynajmniej 5 zdań. W przypadku, gdy ów wilk urodził się już w WMW, może ten punkt zwyczajnie pominąć i uzupełnić jedynie ten poniżej.)
Historia po dołączeniu: (Co go tutaj spotkało? Jakie przeżył przygody? Kogo poznał i w jakich okolicznościach? Jest to pewnego rodzaju streszczenie wszystkich op., w których Twoja postać bierze lub brała udział i które wpłynęły na jej życie. Ponadto to punkt, który należy regularnie „odświeżać”, za każdą aktualizację otrzymuje się 5 SG. Rzecz jasna wilk, który dopiero dołączył wpisuje tutaj przykładowo „jeszcze nie miał okazji przeżyć żadnych przygód”.)
Właściciel: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)

Po przemianie: (Opis Twojego wilka po przejściu przemiany, o ile takową przechodzi. Mam tu na myśli zarówno przemianę w człowieka, jak i „formę wyższą” czy inne zwierzę.)

Szczeniak
Wygląd: (Szczegółowy opis wyglądu, bądź własnoręcznie wykonany rysunek, albo jedno i drugie. Można również wykorzystać pracę osoby, która zezwoliła Ci na używanie obrazka, lecz w takim przypadku wymagam dowodu rzeczowego pod postacią screenu rozmowy z autorem. W późniejszym czasie za stawkę 100 SG można zakupić Tęczowe Piórko Suzy, dzięki któremu można otrzymać rysunek z wilkiem na podstawie opisu od samej Adminki. Innym możliwym wyjściem jest skorzystanie z gotowych kreatorów wilków dostępnych w Internecie, np. 1, 2. PAMIĘTAJ, ŻE JAK DOROŚNIE WYŚLIJ LINK LUB OPIS DO STARSZEGO WYGLĄDU.)

Imię: (Nie może się powtarzać. Nie ma również znaczenia to, czy będzie jedno, czy dwuczłonowe.)
Ksywki: (Punkt nieobowiązkowy. Można tutaj wpisać wszystkie ksywki, pseudonimy oraz zdrobnienia imienia postaci.)
Tytuł: (Na start wpisujesz „Przybłęda”.)
Wiek: (Wiek Twojego wilka – przedział znajduje się poniżej.)
Rasa: (szczegóły tutaj)
Płeć: (basior/wadera – to pierwsze oznacza samca, drugie z kolei samicę.)
Status: (Innymi słowy – zajęty, wolny, poszukuje, czy jest w kimś zakochany/zakochana?)
Szuka opiekuna: tak/nie (Opiekun to taki rodzic zastępczy. Szczeniak może go traktować jako osobę sobie najbliższą, która musi się nim zajmować.)
Stanowisko: (uczeń/uczennica. Gdy szczeniak podrośnie, wówczas należy zmienić jego stanowisko.)
Charakter: (Min. 5 cech charakteru, choć naprawdę wolałabym opis.)
Cechy szczególne: (Blizny; znamiona; talizmany; runy świecące w ciemności; głos, który brzmi jak grom i niesie się po całej okolicy; chodzenie z wiecznie uniesioną głową; bycie otoczonym przez pojedyncze sylwetki różnych postaci, mogących być zjawami; zamrażanie wszystkiego, czego tylko dotknie... innymi słowy coś, co wyjątkowo wyróżnia Twojego wilka spośród innych.)
Żywioł przewodni: (powietrze/ogień/woda/natura/energia/mrok/światło/czas/chaos/harmonia/śmierć/miłość/iluzja/pogoda; jeżeli szczeniak posiada już jakiś żywioł, musi to być jeden z wyżej wymienionych lub być z nim powiązany [np. mrok jest tym samym co ciemność czy noc], jest on najważniejszą mocą, jaką posiada postać. To właśnie dzięki niemu powstaje pełna nazwa tytułu. Jeśli szczeniak takiego nie posiada, żywioł przewodni zostaje dopasowany również później.)
Żywioły: (Jeżeli szczeniak ma powyżej 1 roku, może mieć max. 1 żywioł. Dalsze zasady zdobywania żywiołów są opisane przy form dorosłego wilka. Z kolei jeśli szczeniak ma mniej niż rok, powinien mieć wpisany żywioł jako „nieznany”. Po ukończeniu roku może poznawać go stopniowo w op.)
Talenty: (Proszę o dokładne wymienienie umiejętności wilka. Nie ma ograniczonej ilości. Muszą być powiązane z wymienionymi żywiołami i mogą być też tutaj wymienione inne umiejętności np. ładnie rysuje itd.)
Słabe punkty: (Wszystkie wady Twojej postaci. Za równo jej fobie, jak i sposoby, jak można ją pokonać lub przechytrzyć. Nikt przecież nie jest doskonały, prawda? Z tego też powodu powinna mieć min. 2 skazy.)
Potrafi czytać: nie (0/2)
Potrafi pisać: nie (0/2)
Potrafi liczyć: nie (0/3) (więcej informacji na ten temat uzyskasz na końcu tej zakładki)
Umiejętności: (Jeśli szczeniak ma poniżej 1 roku, masz do rozdzielenia 50 pkt. i 3 pkt. mocy, a jeżeli powyżej, to 70 pkt. i 5 pkt. mocy między szybkość, wytrzymałość, siłę, zwinność (giętkość), skoki i inteligencję. Moc to niezależna umiejętność, nie można jej podzielić. Szczegóły tutaj. Poniżej można również odnaleźć nieco więcej na temat samych w sobie umiejętności oraz ich znaczeniu.)
Rodzina: (Może być rodzeństwo, matka, ojciec lub opiekun, ale pod zgodą wybranego innego wilka, jeżeli ten należy do watahy. Rodzinę można poznać później lub ewentualnie wpisać „nieznana”. Jeśli z kolei jest ona przedstawiona w którymś z op., wypadałoby ją tutaj przedstawić.)
Głos: (Link do konkretnej piosenki na YouTube. Pamiętaj, że szczeniak jest dzieckiem, więc powinien mieć głos dziecięcy! Gdy stanie się dorosły, głos można zmienić.)
Majątek:
  • Punkty: (Wpisujesz 0. Za każde op. otrzymujesz 10-30 pkt. i mają one wpływ na tytuł wilka.)
  • SG: (Srebrne gwiazdki; waluta. Wpisujesz 0. Za każde op. otrzymujesz 2 SG, a w przypadku, kiedy jest ono naprawdę długie 4 SG. Można za nie kupować przedmioty ze sklepu.)
  • ZK: (Złote Księżyce; waluta. Wpisujesz 0. Za każdy kolejny level dostaje się 1 ZK, który stanowi równowartość 30 SG. Można za nie)
  • Belloss: (Między watahowa waluta. Wpisujesz 0.)
  • Magiczne przedmioty: (Posiadane magiczne przedmioty, które można zakupić w sklepie. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Rzadkie przedmioty: (Posiadane rzadkie przedmioty, które można znaleźć w różnych miejscach w watasze. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Wyjątkowe rośliny: (Posiadane rośliny, które można znaleźć na terenach. Na początek wpisujesz „brak”.)
  • Rzeczy znalezione w op.: (Posiadane inne przedmioty, które wilk możne nabyć podczas przygód w op. Na początek wpisujesz „brak”, no chyba, że wilk ma przy sobie przykładowo jakiś pamiątkowy talizman otrzymany od rodziny.)
Punkty pożywienia*: (wpisz 50, szczegóły tutaj)
Zdrowie*: (wpisujesz 100%)
Historia przed dołączeniem: (Nie życzę sobie wpisywania niczego z typu „Nie zdradza”, bądź „To tajemnica”! Zwykle gdy widzi się coś takiego, od razu wiadomo, że owa osoba nie ma kompletnie pomysłu na tą postać, a ona sama zapewne nie ma żadnej przeszłości i powstała spontanicznie, przez co właściciel szybko o niej zapomni. Z tego też powodu chciałabym tutaj zobaczyć tekst na przynajmniej 5 zdań. W przypadku, gdy ów wilk urodził się już w WMW, może ten punkt zwyczajnie pominąć i uzupełnić jedynie ten poniżej.)
Historia po dołączeniu: (Co go tutaj spotkało? Jakie przeżył przygody? Kogo poznał i w jakich okolicznościach? Jest to pewnego rodzaju streszczenie wszystkich op., w których Twoja postać bierze lub brała udział i które wpłynęły na jej życie. Ponadto to punkt, który należy regularnie „odświeżać”. Rzecz jasna wilk, który dopiero dołączył wpisuje tutaj przykładowo „jeszcze nie miał okazji przeżyć żadnych przygód”.)
Właściciel: (Twój login na Howrse lub adres e-mail)


Przedział wiekowy:
Szczeniaki
 1 tydzień - 7 tygodni
1 miesiąc - 7 miesięcy
2 miesiące - rok i 2 miesiące
3 miesiące - rok i 9 miesięcy
4 miesiące - 2 lata i 4 miesiące
5 miesięcy - 2 lata i 11 miesięcy
6 miesięcy - 3,5 lata
8 miesięcy - 4 lata i 2 miesiące
10 miesięcy - 5 lat i 4 miesiące
1 rok - 6,5 roku
1 rok i 2 mies. - 7 lat i 8 miesięcy
1 rok i 4 mies. - 8 lat i 10 miesięcy
1 rok i 6 mies. - 10 lat
1 rok i 8 mies. - 11 lat i 2 miesiące
1 rok i 10 mies. - 12 lat i 4 miesiące
2 lata - 14,5 roku
2 lata i 2 mies. - 15 lat i 8 miesięcy
2 lata i 4 mies. - 16 lat i 10 miesięcy

Dorosłe wilki

2,5 roku - 18 lat (wiek pełnoletni)
3 lata - 21 lat 
4 lata - 28 lat
5 lat - 35 lat
6 lat - 42 lata
7 lat - 49 lat
8 lat - 56 lat
9 lat - 63 lata
10 lat - 70 lat
11 lat - 77 lat
12 lat - 84 lata

Starsze wilki (czas umierania)
w tym wieku już nie można mieć szczeniaków (no chyba, że się jest nieśmiertelnym)
13 lat - 91 lat
14 lat - 98 lat
15 lat - 105 lat
16 lat - 112 lata
17 lat - 119 lat
18 lat - 126 lat
19 lat - 133 lata
20 lat - 140 lata


W jaki sposób wysyłać opowiadanie?
Wystarczy wysłać je na e-mail w niżej podany sposób:


Poczta e-mail
Do: marudliwa@gmail.com

Temat: WMW; Od (imię Twojego wilka) "(tytuł Twojego opowiadania w cudzysłowie)" cz. (numer op.) (c.d. <imię wilka, którego op. kończysz, no chyba, że piszesz je solo>)
Treść wiadomości: (data, w skład której wchodzi: miesiąc, w którym toczy się akcja op. oraz rok, np. Luty, 2018 r.; oczywiście mowa tutaj o czasie obowiązującym na WMW, a nie realnym!)
 (opowiadanie; na końcu w takich "dzióbkach", czyli < oraz > imię wilka do którego jest op. np. <Kiiyuko?>)

Uwaga! Niewłaściwie nazwane op. nie będą wstawiane!

Towarzysze?
Póki co można go uzyskać tylko poprzez eventy.

Wygląd: (Opis stworzenia, jego umaszczenie itd... można się wzorować na obrazkach z internetu. Musi być zgodne z rasą.)
Imię: (nie może się powtarzać, jeżeli chcesz to też przezwiska i pseudonimy)
Płeć: (samica/samiec)
Rasa: (rasa towarzysza; np. jednorożec)
Gatunek: (jeśli ma określony gatunek to wpisać lub punkt pominąć; np. jeśli jest to jednorożec, należy wpisać albo tęczowy, albo świetlny, albo mroczny)
Partner: (wpisz imię innego towarzysza, jeśli ma, bądź "brak")
Wiek: (przedział wiekowy poniżej)
Agresywność dla: (?/10 watahy, ?/10 obcych, ?/10 wrogów)
Charakter: (min. 3 cechy, mile widziany opis)
Umiejętności: (proszę o dokładne wymienienie. Muszą być zgodne z opisem rasy towarzysza)
Sposób spędzania wolnego czasu: (np. latanie nad terenami watahy)
Rodzina: (może być rodzeństwo, matka lub ojciec, bądź "nieznana")
Potomstwo: (imię zwierzęcia lub "brak")
Towarzysz wilka: (imię wilka, któremu towarzyszy)
Na Howrse/E-mail: (Twój login lub adres e-mail)


Przedział wiekowy dla:
Towarzyszy długowiecznych
Maluchy
1 rok - 1 miesiąc
3 lata - 3 miesiące
10 lat - 10 miesięcy
12 lat - 1 rok
24 lata - 2 lata
60 lat - 5 lat
120 lat - 10 lat
180 lat - 15 lat
Dorosłe

216 lat - 18 lat (wiek dojrzałości płciowej)
240 lat - 20 lat
360 lat - 30 lat
480 lat - 40 lat
600 lat - 50 lat
720 lat - 60 lat
840 lat - 70 lat
960 lat - 80 lat
1020 lat - 90 lat
Starsze (czas umierania)
w tym wieku już nie można mieć potomstwa
1140 lat - 100 lat
1380 lat - 120 lat
1420 lat - 140 lat
1660 lat - 160 lat

 Pozostałych towarzyszy
Maluchy
1 rok - 3 lata
2 lata - 6 lat
4 lata - 12 lat
Dorosłe
6 lat - 18 lat (wiek dojrzałości płciowej)
7 lat - 21 lat
8 lat - 24 lata
9 lat - 27 lat
10 lat - 30 lat
20 lat - 60 lat
30 lat - 90 lat
Starsze (czas umierania)
w tym wieku już nie można mieć potomstwa
40 lat - 120 lat
45 lat - 135 lat
50 lat - 150 lat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz