Stworzenia magiczne i niemagiczne

Tereny Watahy Magicznego Kruka wciąż nie są w pełni poznane, lecz już zdołano poznać i scharakteryzować część gatunków.
Niektóre z nich można również uznać jako swoich towarzyszów*.

*Towarzysz jest to stworzenie, najczęściej towarzyszące i pomagające wilkowi w op., można mieć kilka towarzyszów.
Nie piszemy od towarzyszów op.
Formularz towarzysza znajdziecie w zakładce "Kontakt".

Wybrany towarzysz: 60-120 SG
Losowy towarzysz (losuje administracja): 50 SG

Można również rozmnażać towarzysze. Starczy, że się do mnie napisze, że chce się rozmnożyć swojego przyjaciela. 
Jak to przebiega? 
Np.:
Wilk A ma smoka, wilk B również. Wilk C chciałby mieć smoka. Smok kosztuje 120 SG. Tak więc wilk A i B uzgadniają, że chcą mieć smocze potomstwo. Piszą w tej sprawie do administracji. Niedługo później oświadcza ona, że się zgadza. Na świat przychodzi smoczek wart połowę ceny smoka, którego można kupić, czyli 60 SG.
Wilk C załapał się na tą ofertę i kupuje małego smoczka "po zniżce". Wilk A i wilk B dzielą się po połowie zyskiem, czyli każdy z nich otrzymuje po 30 SG. Ewentualnie mogą oddać malucha innemu wilkowi za darmo lub zagarnąć dla siebie.
Uwaga! Każdy z towarzyszów może się rozmnożyć tylko raz w życiu (no chyba że zakupi się specjalny eliksir w sklepie). Dodatkowo musi być rozmnożone z przedstawicielem tej samej rasy (niekoniecznie gatunku)!

Jadalne

Małże

Trudność polowań: 5%
Może je wyłowić w pojedynkę wilk z min.: 5 pkt. szybkości, 10 pkt. wytrzymałości, 5 pkt. siły, 10 pkt. zwinności, 1 pkt. skoków, 5 pkt. inteligencji 
Inne informacje: W środku tych niepozornie wyglądających muszelek znajduje się oślizgłe, lecz dość pożywne żyjątko. Od czasu do czasu można trafić również na... perłę.
Najczęściej przebywa w: wszystkie duże zbiorniki wodne
Pożywienie: 1 (można jednorazowo wyłowić do 10 małży)
Można zaadoptować: nie

Małe ryby

Trudność polowań: 15%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 15 pkt. szybkości, 9 pkt. wytrzymałości, 12 pkt. siły, 28 pkt. zwinności, 6 pkt. skoków, 15 pkt. inteligencji 
Inne informacje: Ryby jak każde inne... Śliskie, złapanie ich wymaga nie lada zręczności i cierpliwości. Jest tylko jedna uwaga... nie każdy lubi jeść ryby.
Najczęściej przebywa w: wszystkie duże zbiorniki wodne
Pożywienie: 3 (można jednorazowo wyłowić do 5 ryb)
Można zaadoptować: nie

Kraby
Trudność polowań: 25%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 30 pkt. szybkości, 5 pkt. wytrzymałości, 20 pkt. siły, 20 pkt. zwinności, 10 pkt. skoków, 20 pkt. inteligencji 
Inne informacje: Kraby poruszają się zaskakująco szybko i równie zaskakująco szybko znikają z oczu polującym wilkom. Należy się strzec również ich szczypiec.
Najczęściej przebywa w: plaże, ocean
Pożywienie: 5 (można jednorazowo złapać do 3 krabów)
Można zaadoptować: nie

Duże ryby

Trudność polowań: 35%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 35 pkt. szybkości, 20 pkt. wytrzymałości, 30 pkt. siły, 40 pkt. zwinności, 10 pkt. skoków, 25 pkt. inteligencji 
Inne informacje: Ryby jak każde inne... Śliskie, złapanie ich wymaga nie lada zręczności i cierpliwości. Jest tylko jedna uwaga... nie każdy lubi jeść ryby.
Najczęściej przebywa w: wszystkie duże zbiorniki wodne
Pożywienie: 10 (można jednorazowo wyłowić do 3 ryb)
Można zaadoptować: nie

Żółwie
Trudność polowań: 37%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 35 pkt. szybkości, 30 pkt. wytrzymałości, 20 pkt. siły, 40 pkt. zwinności, 12 pkt. skoków, 35 pkt. inteligencji 
Inne informacje: Wbrew pozorom żółwie nie są tak powolne jak by się mogło wydawać, szczególnie jeśli chodzi o pościg we wodzie. Chowanie się do skorupy utrudnia również zadanie ciosu. Mało który wilk wie również o tym, jak szybko (i mocno) żółwie potrafią zadać ugryzienie. W skrajnych przypadkach mogą się pożegnać z nosem lub kilkoma palcami łapy.
Najczęściej przebywa w: plaże, duże zbiorniki wodne
Pożywienie: 15 (można jednorazowo zapolować na 1 żółwia)
Można zaadoptować: tak
Cena: 66 SG/11 Bellos/3 ZK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz