Magiczne stworzenia

Wilki podróżując trafiają na wiele magicznych stworzeń, z czego część można uczynić swoim towarzyszem*. Poniżej znajduje się charakterystyka najczęściej spotykanych jadalnych zwierząt.

*Towarzysz jest to stworzenie, najczęściej towarzyszące i pomagające wilkowi w op., można mieć kilka towarzyszów.
Nie piszemy od towarzyszów op.
Formularz towarzysza znajdziecie w zakładce "Kontakt".
 
Wybrany towarzysz: 60-120 SG
Losowy towarzysz (losuję ja): 50 SG

Można również rozmnażać towarzysze. Starczy, że się do mnie napisze, że chce się rozmnożyć swojego przyjaciela. 
Jak to przebiega? 
Np.:
Wilk A ma smoka, wilk B również. Wilk C chciałby mieć smoka. Smok kosztuje 120 SG. Tak więc wilk A i B uzgadniają, że chcą mieć małego smoczka. Piszą w tej sprawie do Ishi. Niedługo później ona oświadcza, że się zgadza. Na świat przychodzi smoczek wart połowę ceny smoka, którego można kupić, czyli 60 SG. Wilk C załapał się na tą ofertę i kupuje małego smoczka "po zniżce". Wilk A i wilk B dzielą się po połowie zyskiem, czyli każdy z nich otrzymuje po 30 SG. Ewentualnie mogą oddać malucha innemu wilkowi za darmo lub zagarnąć dla siebie.
Uwaga! Każdy z towarzyszów może się rozmnożyć tylko raz w życiu (no chyba że zakupi się specjalny eliksir w Magicznym Sklepie). Dodatkowo musi być rozmnożone z przedstawicielem tej samej rasy (niekoniecznie gatunku)!


~JADALNE~
 (ilustracja wykonana przez Yuki)
Ryby
Wygląd: Istoty wyposażone w skrzela, które zamieszkują wszelakie wody. Zwykle mają do kilkunastu centymetrów długości i są pokryte barwnymi łuskami (od pomarańczowych, niebieskich i srebrnych po brązowe czy czarne).
Trudność polowań: 20%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 15 pkt. szybkości, 9 pkt. wytrzymałości, 12 pkt. siły, 28 pkt. zwinności, 6 pkt. skoków, 15 pkt. inteligencji 
Inne informacje: Ryby jak każde inne... Śliskie, złapanie ich wymaga nie lada zręczności i cierpliwości. Jest tylko jedna uwaga... nie każdy lubi jeść ryby.
Najczęściej przebywa w: Jezioro, Opuszczone Jezioro, Plaża, Plaża Wschodnia
Pożywienie: 2
Można zaadoptować: nie

Zając
Wygląd: Małe gryzonie z długimi uszami wyposażonymi w doskonałe detektory dźwięku. Zwykle mają one futerka koloru brązowo-szarego. Porusza się na czterech łapkach.
Trudność polowań: 30%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 35 pkt. szybkości, 18 pkt. wytrzymałości, 6 pkt. siły, 21 pkt. zwinności, 12 pkt. skoków, 20 pkt. inteligencji
Inne informacje: Nasze zajęczaki są szybkie i trudno je złapać, natomiast nie są inteligentne. Należy pomyśleć, by złapać je bez problemu. Są bardzo płochliwe.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Wrzosowa Łąka
Pożywienie: 5
Można zaadoptować: nie

 (ilustracja wykonana przez Yuki)
Sarna
Wygląd: Zwierzęta parzystokopytne. Ich sierść zazwyczaj jest koloru jasnobrązowego z jaśniejszymi, białymi plamkami na zadzie. Są zwierzętami szybkimi i zwinnymi, przez co pogoń za nimi nie należy zawsze do najłatwiejszych.
Trudność polowań: 45%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 30 pkt. szybkości, 24 pkt. wytrzymałości, 21 pkt. siły, 18 pkt. zwinności, 21 pkt. skoków, 9 pkt. inteligencji
Inne informacje: Sarny są bardzo nieuważne i często odłączają się od stada, przed to - łatwiej je złapać.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Wodopój, Jezioro
Pożywienie: 20
Można zaadoptować: nie
Jelenie
Wygląd: Zwierzęta parzystokopytne z wielkim porożem. Ich sierść zazwyczaj jest koloru jasnobrązowego. Są zwierzętami silnymi, szybkimi i zwinnymi, przez co pojedynek z nimi nie należy zawsze do najłatwiejszych.
Trudność polowań: 75%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 45 pkt. szybkości, 39 pkt. wytrzymałości, 36 pkt. siły, 33 pkt. zwinności, 36 pkt. skoków, 30 pkt. inteligencji
Inne informacje: Jelenie zazwyczaj trzymają się blisko stada, są silne i wytrzymałe więc trudno je złapać i zabić.
Najczęściej przebywa w: Zielony Las, Wodopój, Jezioro
Pożywienie: 30
Można zaadoptować: nie

Kozica górska
Wygląd: Parzystokopytne stworzenie z średniej długości lekko wygiętymi rogami. Posiada dość długie, zwykle brązowe, białe, czarne lub łaciate włosie i bystre oczy.
Trudność polowań: 90%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 75 pkt. szybkości, 48 pkt. wytrzymałości, 36 pkt. siły, 66 pkt. zwinności, 72 pkt. skoków, 45 pkt. inteligencji 
Inne informacje: Kozice występują w skalistych partiach watahy, a szczególnie górach zachodnich i wschodnich. Nie łatwo ją złapać, kozice są przystosowane do biegu po prawie pionowych skalnych półkach i bardzo szybko biegają. Trzeba zasłużyć na taki kąsek. Ponadto mogą być źródłem pysznego koziego mleka.
Najczęściej przebywa w: Góry
Pożywienie: 40
Można zaadoptować: nie

Akela
Wygląd: Koń, większy i silniejszy od swoich niemych kuzynów. Akele mają ciemne, najczęściej czarne oczy i dużą głowę o prostym profilu. Posiadają długie, potężne nogi, wklęsły grzbiet i zaokrąglony zad. W przeciwieństwie do Koni z Sho, ich klatka piersiowa jest szeroka i wklęsła. Ich ogony i grzywy są silnie przerzedzone. Występują w każdej maści jednolitej.
Trudność polowań: 95%
Może go złapać w pojedynkę wilk z min.: 100 pkt. szybkości, 90 pkt. wytrzymałości, 80 pkt. siły, 60 pkt. zwinności, 50 pkt. skoków, 70 pkt. inteligencji 
Inne informacje: Akele to konie które zdradziły klany z Sho. Są bardzo agresywne, nie sztuką jest je złapać, a pokonać i zabić. Chętnie stają do walki i często kłócą się między sobą. Potyczki o przywództwo to tam codzienność. Można to wykorzystać przy polowaniach. Są mniejsze i mniej groźne od koni Eleka i Koni z Sho. Mają zakaz przebywania na terenach zamieszkanych przez Sigmy. Podobnie jak one potrafią mówić i rzucać pojedyncze zaklęcia.
Najczęściej przebywa w: Góry, Jezioro Zapomnienia, granice Zielonego Lasu
Pożywienie: 45
Można zaadoptować: nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz