wtorek, 16 kwietnia 2019

Od Luny "Moja historia"

Lipiec 2023 r.
W mojej watasze robiło się bardzo niebezpiecznie. Każdy dzień był walką o przetrwanie. Brakowało jedzenia a staw, z którego piliśmy wodę zniknął. Moja mama i tato kazali mi uciekać i szukać nowego domu, ale ja nie chciałam ich zostawić. Kochałam ich.
- Luna, musisz uciekać - powiedziała moja mama pewnego wieczoru.
- Ale mamo, nie mogę cię opuścić - odparłam
- Możesz i to zrobisz, Lulu.
Dała mi swoją srebrną bransoletkę i pocałowała w serduszko na moim pysku. Zrozumiałam wtedy, że muszę to zrobić.
Uciekłam nocą, żeby nikt nie widział. Wiedziałam, że inne wilki nie będą zadowolone jak się dowiedzą, że uciekam.
Długo chodziłam po terenach szukając swojego miejsca na ziemi. Nie umiałam polować, więc powoli przymierałam głodem. A nie chciałam umierać!!! Lubiłam żyć!!
Było mi zimno i byłam głodna i zmęczona, więc położyłam się na ziemi i cicho skomlałam. Wtedy obok mnie wylądowały śliczne stworzenia, jakich nigdy nie widziałam. Nosiły na sobie wilki, które zeszły z nich i stanęły wokół mnie. Wilki patrzyły na mnie i o czymś mówiły, ale nie rozumiałam o czym, bo słabo słyszę.
W końcu ktoś mną się zaopiekował i dał mi jeść. Zjadłam wszystko tak szybko, że trzęsły mi się uszy.
- Dziękuję - powiedziałam.
- Jak masz na imię? - spytała jakaś wilczyca.
- Luna, a ty?
- Suzanna. Jestem Alfą tej watahy. Podróżujemy na smokach i szukamy nowych terenów.
- Aha. A mogę dołączyć? - spytałam z nadzieją.
Wilczyca zastanowiła się i po chwili wyraziła zgodę.
Jestem taka szczęśliwa, że mam teraz swoją watahę! Nie mogę się doczekać moich nowych przygód.

Uwagi: Nieprawidłowo zapisany tytuł (pamiętaj o schemacie imię postaci + tytuł + opcjonalnie numer części + opcjonalnie kto to ma dokończyć)! Brak daty! Nie zapominaj o polskich znakach. Nie pomijaj Spacji przy wypowiedziach. Zwróć uwagę w jaki sposób je poprawiłam. "Możesz" piszemy przez "ż". Pisząc "może" przez "rz" wychodzi "morze", czyli zbiornik wodny. "Bransoletka" piszemy przez "s". "Położyłam" piszemy przez "ż". "Wylądowały" piszemy przez "ą". Forma "lubiałem" i "lubiałam" wyszły już z obiegu, więc jedyna prawidłowa forma to "lubiłem" i "lubiłam". "Alfa" w WMK piszemy wielką literą. "Dołączyć" piszemy przez "ą". "Aha" piszemy przez "h".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz