sobota, 20 kwietnia 2019

Od Luny "Poszukiwania" cz. 1 (cd. Kai)

lipiec 2023
Drugi dzień postoju. Brakowało mi latania na smokach, ale dzięki postojowi mogłam nazbierać więcej jajeczek. Cieszyło mnie to. Chciałam pomóc najbardziej jak umiałam, bo taka już jestem. pomocna. Tak zawsze mówiła moja mamusia. Tęskniłam za nią....
Westchnęłam i wstałam. Czas wyruszyć na kolejne poszukiwania!
Przycisnęłam nos do ziemi i węszyłam jak pies, szukając kolejnych pisanek. Byłam ciekawa, jakie znajdę tym razem. Liczyłam na jakieś różowe w serduszka, żeby pasowały do mojego wyglądu. Znalezienie takiego byłoby super!!
Uśmiechnęłam się, gdy wyczułam jakieś niedaleko. Pobiegłam w tam tą stronę i wpadłam na jakiegoś wilka! Był duży i szary i stary. Przypominał mi o moim dziadku, który umarł kiedy byłam malutka. A może... Może to był mój dziadek!?
- Dziadek?! - zawołam zdziwiona
Wilk spojrzał w dół prosto na mnie. Wyglądał na zdziwionego.
- Kim jesteś? - spytał
Dziwne, że mnie nie pamiętał, ale może to dlatego, że ostatni raz mnie widział gdy byłam malutka. Pewnie tak.
- Luna - przedstawiłam się - Co tu robisz?
- Szukam pisanek - wzruszył ramionami dziadek.
- Aha - powiedziałam - Ja też
Dziadek uśmiechnął się.
- Chcesz poszukać ze mną? - spytał.
- Tak!!! - zawołałam i przytuliłam go mocno. Dziadek też mnie przytulił.
Zaprowadziłam go do jajka, do którego szłam. Było ono szare z czerwonym elementem
- Wygląda jak ty! - zawołałam. - Dziadku?
- Nie jestem twoim dziadkiem - powiedział nagle wilk.
Zszokowało mnie. Jak to nie?!
- Ale... Wyglądasz jak on! - zawołałam czując jak po moim policzku spływa łza. Czyli jednak nie miałam tu rodziny...
Dzia...wilk westchnął i powiedział...

co powiedział? Kai?

Uwagi: "Więcej" piszemy przez "ę". Cały czas pomijasz polskie znaki, np. "ę". Możesz stawiać maksymalnie jeden znak zapytania w jednym zdaniu. "Nie pamiętał" piszemy oddzielnie (bo to czasownik, czyli czynność). "Aha" piszemy przez "h".

Wygrana: 5 jaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz